Obchodní podmínky | Rottner-Trezor.cz

Položek: 0

0 Kč

Rottner-Trezor.czObchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti ROTTNER Security Slovensko, s.r.o

Proč nakupovat u nás

  • Uvedený sortiment prodáváme několik let
  • Jako velkoobchodní firma Vám umíme poskytnout výhodné ceny
  • Pravidelně děláme akce a výprodeje
  • Nabízíme široký sortiment
  • Profesionální přístup a poradenství při řešení technických problémů.
  • Záruka minimálně 24 měsíců na veškeré zboží.
  • Jsme plátci DPH (možnost odpočtu DPH), daňový doklad samozřejmostí.
  • Zboží máme skladem, kromě zřetelně označených.
  • Pružná doprava k Vám domů přepravní službou, za dopravu neplatíte.

 

Informace pro Vás

Odpovědi na Vaše dotazy dostane na:

Telefon: +421 (0)905 422 614, +421 (0)917 224 005, +420 731 502 222
 
E-mail: office@rottner-security.sk
E-mail: igor.ulrich@ROTTNER-tresor.sk
 

 
Dodací lhůta
 
Při objednání poštovní schránky která je skladem dokážeme vyřídit Vaši objednávku v průběhu 3 - 5 pracovních dnů. V případě, že schránka není na skladě se doba prodlužuje na 10 dnů.
 
Jak objednat?

a) internet
Rychlým a jednoduchým způsobem - vložením zboží do košíku a objednáním, buď jednorázově, bez registrace, nebo pokud máte zájem dostávat od nás akční nabídky, registrací jako zákazníka

b) písemně poštou
Zaslání objednávky na adresu: Rottner Security Slovensko, s.r.o., Gagarinova 10/B, 821 05 BRATISLAVA
Nezapomeňte prosím uvést všechny potřebné údaje: TYP výrobku, počet kusů, barevné provedení, dodací a fakturační adresa, telefonní kontakt.
jinak objednávka nebude potvrzena.
 
c) telefon
Nadiktuje: TYP výrobku, počet kusů, barevné provedení, dodací a fakturační adresu, telefonní kontakt.
Při objednání zboží, které běžně nedržíme skladem požadujeme zálohu dle dohody
Doporučujeme zaslat objednávku přes internet, nejlépe naším formulářem (není to podmínka).
 
Doprava a úhrada objednaného zboží

Osobní převzetí zboží - Dodání kurýrní službou
Právnické subjekty - platba převodním příkazem
Privátní osoby - Platba předem (proforma faktura)
 
Doporučujeme
 
Vaše osobní převzetí zboží z důvodu bezpečného doručení na určené místo. Snažíme se výrobky balit co nejlépe nevíme zaručit doručení zboží v nepoškozeném stavu. Proto je důležité abyste při přebírání zboží, zboží zkontrolovali protože jeho převzetím jste potvrdili, že zboží Vám bylo přepravcem nebo doručovatelem dodán nepoškozený.

Vyzvednout zboží osobně lze po tel. dohodě.

Cena za přepravu

Podmínky dopravy a platby naleznete ZDE.

Čas doručení

Při dodání zboží přes zásilkovou službu nevíme zaručit přesný čas dodání. Proto je důležité při objednávce uvést VŽDY vaše telefonní číslo, nejlépe mobilní.
V případě že Vás dopravce nezastihne, zavolá Vám a domluví si s Vámi jiný termín nebo místo převzetí zboží.

Termín dodání

Objednávka bude potvrzena do 48 hodin na Váš email protože telefonicky a sdělíme Vám kdy odešleme zboží. Zboží který musíme objednat obvykle dodáme do 3 až 5 týdnů po potvrzení Vaší objednávky. Více informací Vám zodpovíme na našich telefonech a emailem.

Platební podmínky

Platba v hotovosti s DPH při převzetí zboží nebo převodem na účet (před osobním odběrem).
 
Reklamační řád

Předmět reklamace:

a) Poškozený, chybějící nebo zničen zboží v zásilce nejpozději následující pracovní den po dodání
b) Nesprávné vybavení objednávky Do 7 pracovních dnů
c) Kvalita zaslaného zboží do 2 let od převzetí zboží
 
Reklamaci podle písm. a), lze podat písemně při přebírání zásilky (na tiskopise naší firmy, tiskopis možno stáhnout ZDE) na kterém pošta (nebo kurýr) potvrdí příjem reklamace zásilky. Reklamaci je možné podat pouze okamžitě po převzetí zásilky (v případě, že poškození bylo zjevné), resp. nejpozději následující pracovní den po dodání (v případě, že poškození nebylo zjevné při dodání), jinak právo na náhradu škody zaniká. Při reklamaci pošta (nebo kurýr) sepisuje zápis. Zápis je přílohou reklamačního dopisu, který vyplní adresát zásilky. Zákazník - reklamující ponechá na poště až do konečného vyřízení reklamace vnitřní a vnější obal zásilky a poškozený obsah. Při doručení zásilky kurýrem zákazník reklamované zboží (se známkami zjevného poškození) nesmí převzít a do reklamačního protokolu musí uvést důvod nepřevzetíí zásilky.
 
Reklamaci podle b) a c) lze podat písemně s uvedením podrobného popisu reklamované skutečnosti na adrese Rottner Security Slovensko, s.r.o., Gagarinova 10/B, 821 05 BRATISLAVA. Zároveň reklamace můžete poslat i v mailové podobě na reklamacie@rottner-security.sk.
 
Spolu s písemnou reklamací reklamující zašle, kopii potvrzeného záručního listu, pokud byl přiložen, doklad o zaplacení zboží, instalační protokol (pokud to vyžadují záruční podmínky), fotodokumentaci reklamovaného poškození.
 
Veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě www.rottner-security.sk lze bez udání důvodu vrátit do 7 dnů od převzetí zboží. Zboží je nutné do uvedené lhůty doručit na výše uvedenou adresu spolu s krátkou žádostí a číslem objednávky, případně kopií faktury. Toto právo vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č.. 108/2000 Sb).
 
Při odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží, musí být vrácené zboží v původním balení a nepoškozený. Náklady na vrácení zboží nese zákazník.
 
V případě, že zákazník porušil originální balení ztrácí nárok na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.
Pokud se Dodavatel a zákazník nedohodnou jinak, zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je také:
a) poskytnutí služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
b) Prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
c) Prodej zboží upraveného podle zvláštních požadavků zákazníka nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele nebo zboží, který vzhledem k jeho vlastnosti nelze vrátit, nebo zboží, které rychle podléhá zkáze.
 
O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Maximální lhůta pro reklamační řízení je 30 dnů. Po uplynutí této lhůty má reklamující podle § 623 občanského zákoníku stejná práva, jakoby šlo o vadu, kterou nelze odstranit.
 
Pokud je reklamace oprávněná, reklamující má právo na opravu zboží, výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny, ve smyslu platného Občanského zákoníku.
 
Pro účely uplatnění reklamace je třeba uschovat doklad o koupi zboží (dodací list nebo fakturu s dodacím listem)
 
Reklamační formulář si můžete stáhnout zde.

Zboží bylo vloženo do košíku.

Celkem máte v košíku:

ks zboží za
PŘEJÍT K OBJEDNÁVCE

Zapomenuté heslo
ZobrazitZboží k porovnání: 0 ks

Odborná pomoc

Potřebujete se na cokoliv zepat, nebo si nechat odborně poradit s výběrem trezoru či sejfu, neváhejte se na nás obrátit. Naši odborníci Vám poskytnou kvalifikované informace.

Jméno:
Telefon:
Email:
Váš dotaz:
Odeslat
Nahrávám